غزلغزل، تا این لحظه: 23 سال و 2 ماه سن داره

نی نی.............و..............مامی

نظر بدید

1393/7/11 11:09
نویسنده : GH.Z
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان فصل مهر فرا رسید ومن چون سال هشتم هستم باید سخت بکوشم تا معدل امسال رو مثل سال های گذشته 20 بگیرم من فقط پنج شنبه ها اجازه استفاده از تبلتمو دارم  ولی من بنا به نظر های شما حتما مطالب بیشتری میذارم ازتون خواهش میکنمبا نظراتون منو پشتیبانی کنم اخه اگه شما نظر بدید و درباره ی هرچی میخواین بدونین بهم بگین تا براتون دربارش بذارم من نیاز به حمایتتون دلرم فک کنم واسه یه دختر 13 ساله همیچین وبلاگی خیلی خوب باشه اگه شما موافقین با نظراتتون منو خوشحال کنین میبوسمتون خداحافظ😆😄😊😀😍😎👋

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی و ستایش
11 مهر 93 15:07
سلام غزل جان خسته نباشی امروز جمعه است و فکر کنم اوقات فراغت داشته باشی وبلاگ قشنگی دا ری من تقریبا" هر روز یک سر میزنم و مطالب خوب و مفیدی داری[پاسخ خیلی ممنون از اینکه مقداری از وقتتون رو در وبلاگ من سپری میکنین[شوخ]